Maritza

[29] lördag morgon..

Kategori: Sverige

..inleds med trip till biblioteket. (: läste flyga drake, tyckte den var jättebra och rörande. men jag har svårt för att läsa om sånt elände, måste sätta undan boken ibland för det kändes för tungt att läsa om. men den var verkligen bra. rekommenderas! skall försöka få den andra boken idag från bibban, svensk maffia och liza marklunds senaste.
med min tur är de väl utlånade. men jag kommer ut en stund iaf (: i det fina vädret.

satt hemma igår på dejt med karamellkungen och såg på talang 2009 . vissa deltagare är ju så mysiga! gårdagens mysdeltagare tycker jag var den här:


sen läste jag idag på allas vårt aftonbladet.se att Johan Palm har släppt sin första singel.
nån som minns johan palm?
faktiskt helt okej.. tycker jag:


tror jag skall sätta på mej min nya klänning från Gina nu och gå ner och låna böcker. (:
orka sminka sej, jag går som jag är tror jag...
skulle sitta bra att ligga vid hoviska på en filt ikväll med 24 kalla kompisar..... (:
men nästa helg!!
ser framemot att komma till vasa. jag tror man måste vara borta från vasa ett tag för att kunna uppskatta det. (: men sommaren i vasa älskar jag!

.. och jag & linus har planer för i sommar, som inkluderar nålar, färg, blod, och röd hud.... (:
får se resultatet sen!  jag ser framemot!!
och så pratade jag om sommarens festival planer med janna igår... kan det bli bättre än såhär...? världens sommarfiilis...!
iår skall det bli min sommar. ifjol va hela sommaren ett helvete.
hela året var ett helvete. men det kan bara bli bättre nu, inget kan va så jobbigt som 2008!

så nu ska jag och min positiva framtidstro gå ut i solen, läsa på en bänk en stund och sen in i mörket men Jung&Freud.

njut av er dag!

puss&kram
♥ Miz

KOMMENTARER:

  • kusin vic säger:
    2009-05-01 | 16:01:33

    hoppas 2009 blir ditt bästa år evver kusseeee :D du är värd det bästa det vet du!

Kommentera inlägget här: