Maritza

[103] back in malmö..

Kategori: Vardagen

.. and still alive kanske man måste tillägga. ingen garanti tydligen (:

jag är nu iaf tillbaka i malmö, och skolan har börjat igen. jag har så leidon av skolan nu! jag tror det här är första gången någonsin som jag har haft hemlängtan. dras nog mer och mer mot att flytta tillbaka..
men jag har fått saker gjort också, jag har sökt lite sommarjobb uppe i vasa och har ringt till old bones om min tatuering. kanske man borde ta i tur med det idag och åka dit.. men känner mej så fruktansvärt energilös.
jag hade tänkt springa igår, men det blev snöstorm från ingenstans så den planen sket sej. vi ska iaf på gym ikväll sen och börja på riktigt på nytt. BEACH 2010!!

nej känner mej extremt omotiverad att göra nåt idag. b o r d e  åka till old bones. kanske jag tar det sen på måndag istället. känns bättre så. börjar annars bli lite nervös för min tatuering.. men hoppas det går lika bra som resten.

nu tror jag jag ska tillbaka på soffan och slöa en stund.



jag har alltid så fruktansvärt DÅLIG tajming!!!
Kommentera inlägget här: