Maritza

[192] all rumors are true...

Kategori: Vardagen

hej blogg.
jag har försökt blogga lite på papper eller vad det heter men vet inte hur man importerar blogg på rätt sätt dit.. jag vill ha båda... eller byta?? eller sluta?? får se.

i alla fall så var det en lyckad helg. jag hade svinkul på fest!! slutet kunde dock varit bättre. men alltid måste ju någon göra bort sej, heh.


frostade glas


bålen (:








imorgon ska vi och se Sex and the city 2
jag tycker de ska bli jättekul!!
matilda kommer förbi efter jobbet på ett glas vin, och sen trippar vi i klackar till bion där vi möter sara och anna och sen på drink till cristal (: jag vill SÅ se filmen!! har inte ens sett trailern, vill bli heeelt överraskad imorgon! så gonatt med er nu ska jag sova så jag orkar inträdesläsa innan bion imorgon..!

Kommentera inlägget här: