Maritza

[167] lördag

Kategori: Vardagen

hej alla
har sovit lite dåligt och obekvämt, jag kan nästan bara ligga på en sida. inte ens ryggen eller magen. men nu har jag fått en trevlig skorpa över, så nu tar det inte lika ont längre. här är en bild på motivet..


min nya tatuering, efter duschen imorse.

jag är så nöjd!!

idag ska jag packa ihop en massa flyttlådor, och sen sätta ut dem i vardagsrummet. hoppas det går bra fast jag har tatueringen som inte är läkt...
nu ska jag fixa lite frukost (:


KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2010-03-27 | 12:08:04
    Bloggadress: http://saralene.blogg.se/

    Shit! Den e myki större än vad jag hadd föreställt mig! Men den e häftig! Ska bli spännande å si sen också då den e me färg :)

  • p säger:
    2010-03-27 | 16:00:31

    jätte fin ! :D ja håller me sara, den kommer ju bli skiit fin me färg sen oxå :D

  • Anonym säger:
    2010-04-07 | 17:32:22

    najs tatuering! :)

  • veronica säger:
    2011-03-31 | 19:49:11

    Oj riktigt snyggt! hur mkt gick den på?

Kommentera inlägget här: