Maritza

[191] fredag

Kategori: Vardagen

hej JAG LEEEVEER!!


tråkig bilder igen, i know.

altså vilket dundervirus. idag har jag sett iaf en annan person  än mej själv i spegeln - min mor - jag är hemma hos mamma och vi har påbörjat våra första steg till miljonen, vi har loppisbord från och med imorgon!
vi får börja lite smått med olika saker, har ganska mycket gamla kläder som först ska upp... kanske de går åt..? annars så fylls det på efterhand. har också skor och sånt som jag får söka upp. och böcker för lågisålder. massor. kom och kööp! (:

jag har valt bra dag att bli bättre för imorgon har jag inflyttningsfeest. fucking great! jag älskar att ha folk över, och jag tycker det är superkul att ha fest!!!
ser så framemot och är redan supertagga!!! sara kommer som en gående ängel lite tidigare och hjälper. om int med annat så med bålsmakningen, mina spritlökar är helt domnade då det kommer till är det för mycket vodka i bålen..?

anyHO så nu ska vi iväg efter lite mera adam&eva pricetags. och så ska sakerna märkas. weei a million here I come!

jag hoppas annars på inte svinkallt imorgon, vill glida runt i klackar..... (:

so long bitches.
Kommentera inlägget här: