Maritza

I Texas!

Kategori: Texas 2012

Hejsan!
 
Nu har jag just vaknat i mitt Texasrum i mitt Texashem! Det känns så skönt! Jag är så glad!! Det känns riktigt som att komma till sitt andra hem. Jag har min nyckel, mitt badrum, min säng, mitt rum, min bil.. Och det är varmt och skönt ute! Jag har som mål att komma hem brun och vacker, får se hur det går :) Jag har iaf redan anmält mig som frivillig att klippa gräset i helgen så att jag får smygsola. Jag håller på och tvättar allt jag äger och har nu men efter det tänkte jag gå och padda mig i solen. Det ser varmt ut ute. Jag är ensam nu under dagen för L&G är på jobb, det är skönt att känna sig så hemma här att man kan fixa själv utan att känna sig som en gäst. Tänkte gå ut och gå lite också bara jag har tvättat klart.
Jag får uppdatera med bilder senare, jag ligger i pjamas nu i sängen och ser på serier och väntar på att tvätten ska bli klar. Ville bara höra av mig att jag är framme och lycklig som en smutsig gris.
Btw Linus, jag filade ner kanterna på adaptern, it's working! Jag går ju på peffan så man blir ju lite kreativ ;)
 
Ha en bra dag allihop!
Mizza

KOMMENTARER:

  • Linus säger:
    2012-08-28 | 20:30:05

    Dukti flick! :)

  • Anonym säger:
    2012-08-28 | 22:52:55

    Härligt att läsa :) Hälsa Texasföräldrarna så mycket! Njuut och var glad! Heja Du!!!

    Svar: Ja e glad :D de ska ja, dom hälsar! :)
    Mizza

Kommentera inlägget här: