Maritza

LAX

Kategori: Road trip USA 2012


Tjenahopp från LAX i Los Angeles,
här sitter jag helt allena och har säkert konsumerat 5000 kalorier.
Jag och Linus har faila ordentligt. Vi åker med olika flygbolag och skulle checka in och ses på insidan. Visar sig dock att jag är på terminal 3 och han på terminal 4 och att man inte kan gå imellan. Vi som skulle äta och säga hejdå innan vi far.. Så nu har Linus checkat in i sin ensamhet 9h för tidigt och jag sitter här i 2h och roar mig med en dator som har 9% batteri kvar. Men jag kommer iaf att vara i Texas innan Linus ens har fått gå ombord Mohaha! För Linus blir det en lååång hemresa.
För min del sedan får jag se om jag ens kommer mig hem, hade redan övervikt i resväskan så jag flyttade över massor till handbagage. Tror de kan bli billigare att sätta reseväskan i flygstolen och checka in mig som bagage, kommer säkert vara lättare själv än väskan.. :)
 
Så nu börjar mitt egna lilla äventyr. Känns helt Sjuuukt att åka Texashem. Det var ett tag sen. Jag blir hämtad av mina ex värdföräldrar då jag landar i Dallas ikväll. Kommer ganska sent till Waco så ska väl bara mysa ner mig och sova i min egna Texassäng. Imorgon blir det nog att yra lite med gamla kompisar, det ska bli helt otroligt kul att se dem! Det var inte igår ,.. :)

Och så måste jag lägga mer pengar på telefon. Jag är onåbar, det är lite tråkigt. Ser iaf sjukt framemot att landa i Dallas :)
 
Ha en bra natt tror jag det är hemma :)
 
Jag saknar er!
Mizza, ensam på terminal 3
Kommentera inlägget här: