Maritza

Sommarlov

Kategori: Sommar 2012

Nu så har man äntligen sommarlov! Jag hade sista arbetsdagen igår, och det firades med att gå på en till Ollis. Linus hade också sista arbetsdagen, så nu kanske vi seriöst kan börja planera vad vi egentligen kommer göra i USA. Whoop 5 dagar kvar! Jag är så taggad! Jag gav nyckeln till underhyresgästen som bor i min lägenhet medan jag är borta två månader, det känns skönt på ett sätt för att nu händer det verkligen. Nu är jag då igen inhyrd hos min syster som har varit så snäll att jag får bo i hennes lägenhet tills vi åker på måndag.
Det är så skönt att vara ledig. Nu skall jag iväg på kaffe och frukost med Sara. Innan det måste jag göra något åt pannluggen, jag blekte håret igår igen och nu ser min pannlugg lite mindre välmående ut. Man borde ha lärt sig redan att inte klippa i sin egen pannlugg, men kan ju hoppas att det går bättre denna gång mot alla andra gånger jag har prövat :) Färgen är jag iaf väldigt nöjd med, nu är jag riktigt blond igen. Det är väl en smaksak men jag tycker det är fint att ha riktigt superljust hår.
 
 
Jag har märkt att jag är mindre bra på att uppdatera bloggen, jag har inte skrivit något sedan helgen. Det var iaf sista gången jag såg Mathilda innan oktober. Det var lite tråkigt. I will miss her.
Vi hade en rolig sista kväll på lördagen tillsammans :)
 
 
Nu ska jag gå och njuta av min ledighet! :)
 
Kommentera inlägget här: