Maritza

Sleepless night

Kategori: Sommar 2012

Så var det totalomöjligt att sova. Det känns som sängen brinner och jag kan inte andas. Börjar stressa över att jag inte hinner bli frisk till helgen. Min plan nu var att leka med datorn så kanske jag tröttar ut mig själv och somnar. (:
Jag var tydligen inte så bra på att uppdatera vad jag gör , behöver nog skärpa mig innan resan. Jag tänkte iaf gå igenom lite nu här i bilder:
 
Tisdag (haha försökte hitta bilder från Ollistisdag förra veckan men bestämde mig för att det är censur.. )
 
Onsdag18:

Sötaste Ami fyllde år så vi gick en sväng till Pullo för att fira ålderdomen. Snart är det min tur. Vart har tiden tagit vägen?! Vi hade iaf jättekul , och jag tror födelsedagsbarnet hade roligast av allihopa ;)
 
Fredag20:

Jag och Linus spontanåkte iväg till Jakobstad. Då vi skulle nappa mitt festivaltält från mammas garage var det spårlöst försvunnet. Kanske mamma har åkt iväg och festivalar i det som bäst? Så vi fick ta Ps tält vilket visade sig vara ett stort förbannat IQ test och ett helt jävla mansion. (: Shit va stort det var , och innan vi hade fått upp det så hann man vara sur några gånger. Men det gick tillslut.




Linus får visa sina "ingenjör"kunskaper .



Titta ett tält!! :D
 

Vila efter tältprövningen. Det ser varmt ut men det var det ikke.



Vi fick en gäst.


Jag och Cajsa småfnissar.
Nu blev det kallt. och myggigt. (:
 
Lördag21:
 

Jag och Linus utmanade ödet och trotsade smygkrapulan med en Olliskväll. Det var riktigt lugnt och skönt faktiskt för det var inte så mycket folk som var ute, alla var väl ännu i Jeppis.



Det hörs inte på foto, men bankautomaten hånskrattar åt mej :))


Linus var iaf nöjd med läget


Och en Jonas hitta jag på ollis :) Det är alltid skoj.

Söndag22:

Älskade gulleWilda fyllde 1 år! Hon är bäst. Och det är hennes mamma också <3!
Fina ballonger!
Jag trivdes på mattan med de andra barnen (:
 
 
Nu kan man hoppas jag har blivit tröttare och somnar. Gaaah! Godnatt!
Mizza
Kommentera inlägget här: