Maritza

Solig söndag

Kategori: Sommar 2012

Igår hade vi kalas! Det var jättekul :) Thank you lovely ladies for being awesome! Som vanligt är jag i tidsbrist då jag försöker göra ett inlägg, men jag tänkte lägga upp lite bilder iaf. Vi började hos mig och sedan drog vi en sväng till Ollis. Jag tror Ollis får ha stängt idag, för vi drack nog upp all sprit de hade igår. Det kändes imorse kan jag säga, fick nog festa ordentligt inatt. Men kul&värt var det! I love my friends!
 
Hah jag och Matilda började tidigt i väntan på att resten skulle uppenbara sig. Vi var amerikanska flaggan. Det var så roligt att hänga med dig igår Matilda! <3
 
Haha! Matilda gjorde succé nästan genast. Hon hade rödvin i en röd pappersmugg och vi stod och pratade i vardagsrummet. Plötsligt bara tappar hon den i golvet och rödvin exploderar uppåt över hela mig. Och i ögonen!! Jag såg inget på en stund och min blåa klänning blev mångfärgad. Matilda fick inte en enda droppe på sig, jag tror hon siktade på mig ;) och konstigt nog så klarade sig den vita mattan också trots att hon stod på den. Här har jag klätt av mig och Matilda har tvättat klänningen i handfatet och står och fönar den torr. Hon fick gå över till riktiga vinglas sen och blev bannad från muggar ;) Slutet gott.
 
Temafest! Blå vitt rött! :D
 
Tjejer tar Jello  shots i köket. Jag och Matilda åt upp nästan allihop. Inte så konstigt att det blev så yrt sen på natten :) Snygga vänner jag har!
 
 
Idag har jag bara försökt återuppstå och faktiskt för en gångs skull njutit av värmen på stranden! Det är andra gången jag har solat iår.. Helt konstigt. Det var riktigt roligt faktiskt, vi simmade också, det har jag inte heller gjort tillräckligt i sommar. Efter det åkte jag iväg till Jenkki och hjälpte henne att flytta lite grejer, jag var väl inte till så överdrivet stor hjälp men jag fick iaf en glass för besväret. Nu försöker jag reload hemma och fixa till mej, Mathilda den söta är i Vasa och jag ska iväg dit nu på förfest. Hopefully I will be sober tonight. Jag tar en lugn partylördag :) Ha det så bra allihopa! Och ni som är på Summer Sound - jag är SÅ AVUNDSJUK! njut av Avicii!
 
Puss&Kram,
Mizza
 
 
Kommentera inlägget här: