Maritza

Sax och symaskin

Kategori: Pyssel

Vad kreativ man blev plötsligt! Jag tog fram symaskinen inför morgondagens halarsydag och bestämde mig för att fixa till lite tröjor nu äntligen. Man kan göra mycket med en sax :)
 
Först fick jag två nya tavlor
 
 


Jag klippte ut trycken från två tröjor som blivit missfärgade och satte i ram. Den med text tryckte vi i skolan i fjol, men av någon anledning har min vita tröja blivit full med orangea fläckar. Så nu sparar jag trycken jag tyckte om men inte kan ha på mig mer i ram :)
 
Sedan klippte jag om t-shirts. Jag fick en gammal In flames tröja av Linus som var fläckig och superhålig.



Se så fint det blev med en sax. Jag har också korsat ryggen men fick ingen vettig bild på det.
 
Och I love NYC som jag köpte för inget i New york.

Den har fixad rygg så den går i kors, men det var för svårt att fota forever alone.

Så nu är jag glad och nöjd :) Bra att kolla att symaskinen är i skick också innan vi skall sy tre miljoner halarmärken imorgon. Nånu skall jag städa upp mitt stök och sätta mig i soffan i stället. Har varit tillräckligt aktiv nu tycker jag :)
 
Puss!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-10-10 | 19:43:22

    Vilken härligt kreativ ide´ att fixa tavlor av T-shirts! :) och snyggt blev det dessutom!! Gilla hilsen fra Böjlebou ;)

  • Sara säger:
    2012-11-08 | 21:11:16
    Bloggadress: http://www.saralene.blogg.se

    Mizza, jag saknar din blogg!

Kommentera inlägget här: