Maritza

Hur ska man hitta motivation?!

Kategori: Sommar 2013

Nu börjar det bli bråttom påriktigt med den här förbannade gradu avhandlingen. Jag är medveten om det, jag försöker skriva men jag kommer liksom inte helt igång. Min motivation har stannat helt. Dessutom så pendlar jag mellan att verkligen vilja göra jättebra ifrån mig till att inte alls bry mig bara den är inlämnad och godkänd.
Den underbara sweet dag som jag äntligen får lämna in allt och aldrig skriva forskning mer ska firas. 
 
Annars har vi varit upptagna med att barnvakta min gudson den här veckan. Igår var det underbart väder så han fick komma med i vagnen på en promenad i stan. Istället för att skriva på mitt arbete shoppade jag alltså och promenerade med barnvagn.. 
 
Idag regnar det så det är en perfekt innedag för skrivande, ändå går det inte framåt. 
Börjar bli lite orolig påriktigt nu hur det kommer gå.. 
 
 
/M.
 
 

KOMMENTARER:

  • Gråsuggan säger:
    2013-08-07 | 20:53:30

    Inspirationen kommer! Plötsligt händer det... :)

Kommentera inlägget här: