Maritza

Skolan börjar sakta men säkert..

Kategori: Sommar 2013

Nu känner man att skolan börjar igen då vi har sytt märken på halaren som blivit liggande i en låda sen i våras. Jag har varit på terminens första styrelsemöte med SPIrre och fått representera föreningen i styssetröjan och halare. 
 
Nästa vecka kör hela alltihopa igång igen. Jag har tänkt bli färdig till julen så jag har 4 kurser i period 1. Study hard. Men ska ändå kännas roligt att börja igen! Jag går kurser med blandade årkurser så det ska också bli skoj då jag får gå med nya människor. Graduns deadline närmar sig sakta men säkert, den ska skrivas helt klart nu i höst för att jag ska ta examen i år. 
All in all, det går bra nu. 
 
Snor bilder från Instagram, inspirationen är inte ännu på topp för det här bloggandet.. :)
 
 
 
 
Vad som kanske inte går lika bra är lederna. Nu har jag iaf fått ett nytt handledsstöd och ska beställa tid för nattstöd. Jag känner att andra handleden också börjar ge upp. Men jag har tagit medicinen nu på allvar så kanske det lugnar sig. 
Nu blir det en promenad till närbutiken med Tom som äntligen har vaknat. Han har varit förkyld nu i flera dagar, stackaren. 
 
So long!
/M
Kommentera inlägget här: