Maritza

Weekend Festival 2013

Kategori: Sommar 2013

Armin van buuren
 

Jag har haft en helt otrolig helg i Helsingfors med bästaste Ami. Vi har haft så roligt! Då vi åkte ner så bestämde vi oss för att ta egen bil, vilket som var jätteskönt då man skulle hem på söndag. 
 
Bäst på festivalen tycker jag var David Guetta. Så mäktigt stäming då så många människor hoppar och sjunger med tillsammans. 
 
Nu är det måndag och vardag igen. Jag sov som en gris hela natten och förmiddagen efter helgens yras. Dessutom har jag allergifuskat och återhämtat mig från injektionen så jag är extra trött.
 
Tack Ami för en oslagbar helg!
 
Bäst sätt att beskriva helgen är att visa i bilder.
 
 Calvin Harris.
Calvin Harris. 
Calvin Harris. 
 
David Guetta. 
 
/M.
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: