Maritza

Wasa By Night

Kategori: Höst 2013

Igår var det Wasa By Night.
Som traditionen bjuder så var det stämpeljakt på gång. Jag började jakten med några från klassen och Ami. Vi träffades redan vid 11 på Café de Paris. Sedan jagade vi vidare, vi fick hålla bra takt eftersom de från skolan hade föreläsning kl 14. 
 
Vi tog ett foto på varje ställe då vi samlade första stämpelkortet. Som ni ser var det bråttom och bilderna är inte de bästa (:
 
 
Då tröjan var hämtad fortsatte jag och Ami vår färd. Jag samlade in en till tröja åt Tom som inte kunde vara med. Vi hann med att vara på nästan alla krogar i stan, vara på mellanfest, äta på McDonalds, se en stripshow och busa till stängning på O'Malleys.  
Efter O'Malleys gick jag och Jenkki efter pizza på Valencia som vi åt hos mig. Sedan somnade vi då vi höll varandra i handen i min säng (: Så kvällens roligheter slutade med mys.
 
Årets tröja tycker jag är den snyggaste hittils. Den ser lite ut som ett ölmärke och har bra färg. Jag tycker de brukar vara så fula, men i år ser det i alla fall ut som en design. Det är ju egentligen en väldigt dyr tröja, men åtminstone för mig så är inte tröjan själva grejen utan evenemanget. Som alltid då det är många som springer runt och firar något i Vasa så var stämningen på topp. Alla är så glada och alla har roligt. 
 
Nu sitter jag hos Tom och vi har lagat egen pizza. Nam nam! Vi ska mysa ner i soffan, äta pizza och se på serier. 
 
Tack alla som var med för en oslagbar Wasa By Night! 
Folket gjorde som vanligt festen! 
 

/M. 

KOMMENTARER:

  • Gråsuggan... säger:
    2013-09-19 | 20:01:22

    ... blir glad i magen :) Och kvällens plan låter fantastisk! Bon appetit!

Kommentera inlägget här: