Maritza

Materiell fredag

Kategori: Höst 2014, Vardagen

Mina nya höstskor är beställda! Wooop! 
Jag använder sönder och älskar ihjäl alla mina skor så måste köpa nya varje år inför hösten/vintern. 
Nu har jag tänkt slösa lite mer än vanligt på boots och dom är sååå snygga (:

Bild från Stevemadden.com
 
Det blev svarta den här gången så det går att matcha med så mycket som möjligt. De bruna är också riktigt snygga men känns som svart är mer praktiskt, då jag känner mig rik igen kan jag kanske köpa ett par bruna också haha (; 

Förutom dessa skor så köpte jag en blus också från Kappahl. Till mitt försvar så har jag gett bort/sålt massor av mina höst/vinterkläder ifjol så nu behöver jag lite nytt i garderoben. Sommarkläder känns inte så accepterat och nice nåt mer, det är iskallt ute. 
 
Trots att det blir mörkare och kallare så tycker jag som sagt om hösten. Mysigaste årstiden!
Nu sitter jag med min syster och vräker i mig kex och fredagsmyser i höstmörkret med ljus (:
 
Ha en bra fredag alla andra också! 

Mizza

KOMMENTARER:

  • erika säger:
    2014-08-29 | 22:36:25
    Bloggadress: http://erikaae.papper.fi

    Ååh va snygga skor!!! :)

    Svar: Jåå de perfekta bootsen ;) ja bara väntar på att de ska komma i postlådan! :D
    Maritza

Kommentera inlägget här: