Maritza

Mellandagsrean

Kategori: Vinter 2014

Mitt huvudmål för mellandagsrean var egentligen att hitta en ny dator. Men det var ganska dåligt måste jag säga med datarean både ute i Stenhaga och inne i stan, så jag får lita på att min dator inte kraschar innan jag har hunnit hitta en ny. 
Jag fick fler presentkort i julklapp och ett av dem var till BikBok där världens bästa jeans finns (: Ett par jeans kostar normalt ca 80 euro men nu på rean fick jag två par favoritjeans med ännu 15 euro över på presentkortet. För en gångs skull lite fynd. Alla är bättre än jag på att hitta fynd, jag tror delvis det beror på att jag har tålamodsbrist då det gäller att gå runt och riktigt söka. Men det är faktiskt så tycker jag ändå att vissa personer helt enkelt är suveräna fyndare och loppisare, dock hör inte jag dit, därav ännu mer glädje för mitt FYND. 
 
Bild från bikbok.com
 
 
Jag fyndade också, tyckte jag själv, på Sportia inför Åreresan i januari. En fleece mellandräkt på halva priset. Den blev dessutom ännu förmånligare eftersom jag köpte en junior i storlek 164.. (: Men om det passar så varför inte? ;) Det blev också ett till underställ på halva priset, men det var i vuxen storlek och ett par termosockor. Nu har jag full utrustning för Åre, känns bra att vara i tid för en gångs skull. 
 
Efter det var jag faktiskt ganska nöjd, jag brukar shoppa ihjäl min ekonomi varje mellandagsrea men iår så tycker jag det inte var så mycket jag hade behov av heller. 
 
Någon annan som har reafyndat iår? :)
Kommentera inlägget här: