Maritza

Skön ledig-lyx

Kategori: Vinter 2014

Som sagt så fick jag en del presentkort till julklapp, de flesta till olika behandlingar <3 
Så fruktansvärt bra present, för det är något som jag annars inte gärna sätter pengar på i min kroniskt lidande ekonomi (: 
Idag har jag redan hunnit med att fixa ögonbrynen, som totalt hade djunglat till sig och växt åt alla håll. Jag har en helt okej grundform men allt blir finare av lite fixning. Eftersom jag skulle gå och fixa dem har jag låtit dem vara i sitt vilda tillstånd för att Moy Hair Salon skulle kunna fixa till dem riktigt ordentligt. Jag blev supernöjd med resultatet, lagom till nyår och allt. Jag bokade också en frissatid till dem för att testa något nytt. Jag har varit en nöjd och trogen kund till min frissa länge, men jag tänkte ändå ge det en chans och pröva något nytt. 
 
 
Jättebra form! och färg också för den delen (: Nöjd!!
 
Det känns som jag är en riktigt lyxfru eftersom jag är ledig hela dagarna och springer på behandlingar. Nu klockan två så har jag fotvård+lackning vid Wasa Day Spa och imorgon har jag ansiktsbehandling vid IhoHud. 

Suverän present tycker jag att ge bort om man är lite osäker på vad man ska köpa, för alla tycker om att skämma bort sig lite och det är så sällan man kommer sig för. I alla fall jag (: 
 
Nu blir det att fixa till sig lite lunch och mysa ner på soffan en stund. Jag är bäst på att vara ledig, nästan lite farligt hur bekväm man blir.. (: 
 
Ha en bra dag allihopa!
Kommentera inlägget här: