Maritza

Sommartider

Kategori: Sommar 2014

Nu är det äntligen sommar!

Och har varit det en stund. Den här sommaren har varit, eller i alla fall har den börjat, minst sagt annorlunda och balanserande med ena foten i kaos och andra i total sommarglädje.
En sak som är säker är i alla fall att den här sommaren inte blev som jag alls hade kunnat föreställa mig. På gott och ont.

Jag sitter nu i Helsingfors faktiskt hos pappa. Det blev ju så att jag åkte på luffen den här sommaren kan man väl säga. Jag körde ner till Åland över midsommar och då den var över så åkte jag med mina kusiner till Sverige. Det som skulle bli typ två veckor blev fyra. Jag har haft så underbara veckor hos fina människor i Sverige. Hunnit med mycket också faktiskt. Lite kul är ju att jag både har varit på Lotta på Liseberg och Sommarkrysset inom samma vecka, pensionärsvarning.

Filmer och bilder minns i mängd och massor men det är inget jag har tid med att dela med mig av nu (: Får bli en snabb bild av mig och mor på väg till Gröna Lund. Min mobilkamera har fått något fel så det blir konstiga prickar på bilderna av den ibland..

10538427_10154364669520511_4769988863594947204_n

 

Ett stort tack till alla gullungar som har förgyllt min sommar hittils! Nu ska jag hem till Vasa typ i kväll och fortsätta andra halvan av sommaren med mina finska gullungar (:

Puss&kram

Kommentera inlägget här: