Maritza

Dag 22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska.

Kategori: Vinter 2014

Jag måste riktigt fundera på den här, vilka svåra frågor. Dessutom är jag nu fuskigt efter i min uppdatering med dagarna. En dag är nog väldigt lång i mitt bloggliv haha :) 

Men en sak kom jag i alla fall på, att springa. Älska är väl lite att ta i men jag tycker massor om att vara ute och springa. Det totalhatade jag förr. Alltså riktigt ordentligt, jag tyckte det var så fruktansvärt tråkigt. Då jag bodde i Malmö för några år sedan så bestämde jag mig för att ge det en ordentlig chans. Helt ärligt så sög det ju massor i början, det var tungt och tråkigt och jobbigt att komma i väg. Men efter några veckor så blev det riktigt skönt och tillslut var det ett behov. Jag måste ut och springa och det kändes irriterande om jag inte hann. 
 
Jag har haft så dåliga leder nu på hösten så jag har inte sprungit så mycket nu men jag tycker ännu om det. En annan sak med att springa som jag tycker massor om är att man blir bättre så snabbt. Det är motiverande att ser snabba framsteg. 
 
Och musik är ett måste. 
 
 
Kommentera inlägget här: