Maritza

Låg energi

Kategori: Vinter 2014

Hej hopp lovers. 
Jag har känt hela veckan att energin håller på att ta slut, jag känner mig utmattad och har använt all fritid till att vila och göra sånt som ger lugn. 
Nu känns det dock lite bättre, och dessutom har jag inte totalt fulla dagar nästa vecka vilket är skönt. 
 
Igår gick halva kvällen åt ÖPU och idag sitter jag nu på ÖPU som slutar kl 15. Det är självvalt och det är ett helt intressant ämne, problemet för mig just nu är det att jag känner mig inte mottaglig för något extra den här veckan och jag har dessutom haft allt det vi går igenom tidigare så det är inte så hemskt motiverande att sitta och lyssna då. 
 
Instagram , min kreativa räddning
 
 
 
Ikväll blir det mat på Ernst och sedan teaterbesök. En kulturell lördagkväll med andra ord (: Min mor har kommit från Åland inatt så jag och P ska hänga med henne idag. 
 
Skönt med lugn :) Hoppas ni alla hittar lugn och ro i Novembermörkret, jul och arbetsstressen :)
 
 
Kommentera inlägget här: