Maritza

Kanske man inte ska erkänna

Kategori: Höst 2014

Alltså vissa saker kanske man egentligen ska hålla för sig själv med risk för att låta extremt dum eller "så som man inte ska göra" men en del dumma saker är ändå rätt skoj och jag har inte problem med att dela med mig. 
 
Idag har jag två såna saker. Jag körde hem från jobbet idag, ovanligt sent för jag hade så mycket jobb att jag trodde jag skulle ta pensionen i arbetsrummet, och märkte att jag måste tanka. Dilemma. Jag var utsvulten och ville hem, men om jag inte stannar och tankar så måste jag ju stiga upp tidigare imorgon, jag har ju ändå nästan 90 km dit och hem igen. Såå jag tar beslutet att stanna och tanka. Till min förvåning och förvirring ser jag då jag kör in på gården att det bara står "betala i kassan". Jag blev helt till mig och sökte febrilt efter en kortmaskin. Sen tyckte jag det var fruktansvärt komiskt. Jag  vet  inte  hur  man   tankar  och  betalar  i  kassan. HAHA! Alltsåååå jag vet inte om jag har gjort det sen jag körde vespa. Helt sjukt! Så jag fnissade lite åt min egen dumhet och såg till min stora glädje och lathets fröjd (jag behöver inte testa något nytt) att det längst bort fanns EN med kort. EN. Så jag valde ju den då haha (: Så då kände jag mig lite stupid. Ännu värre skulle det ju ha blivit om jag skulle ha varit tvungen att gå in och fråga hur man gör haha de skulle ju åtminstone ha fått skratta lite (: Suck. Kanske jag måste vidga mina vyer och pröva något nytt nästa gång och Go Old School med cash. 
 
Den andra saken är väl en sån sak som man inte ska erkänna för att den är "pinsamt" och så som man inte ska göra. Men jag var så fruktansvärt sötsugen då jag kom hem då efter mycket om och men att jag måste ha något. Jag äter ju inte godis, så jag köpte en mini allergikaka och började mumsa. Och mumsa lite till. Det var jag mot tårtan och jag vann (: Så jag lyckades mumsa upp hela hah. Så nu är jag mätt och mindre nöjd med det men idag var en sån dag då jag kände att jag förtjänade en liten kaka. Istället för att visa upp bara att som är bra så är det roligare att vara ärlig. Idag vann kakan. 1000-noll. 
 

På tal om questionable choices som man kanske ska hålla för sig själv men det var en jättekul kväll (:
 
 
Nu ska jag fortsätta min strålande kväll men att strunta i att jobba på min deadline och kolla Desperate Housewives istället (: 

Trevlig kväll!
Mizza

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: