Maritza

Lite nagelhjälp på mitt favorit hostel

Kategori:

Alltså jag älskar mitt hostel i Sihanoukville!! Det heter One Stop och är så rent, med AC i rummen, mjuka sängar med täcke och kudde och riktiga duschar. Och så har de vääärldens trevligaste personal!! 
De hälsar alltid glatt och är super hjälpsamma. Jag har fått låna deras telefon för att ringa utrikes, blev bjuden på supergod lizard soup och idag fick jag nagelhjälp.
Receptionisten gick förbi badrummet då jag satt och försökte få bort mina fejknaglar som jag gjorde till Halloween. Hon kom in och frågade vad jag gjorde och sa att hon kan hjälpa mig. Så vi gick till ett bord i lobbyn och hon hjälpte mig få bort dem, filade och gjorde lite manikyr så jag fick naglarna lackade också. Bara för att hjälpa :)hon sa att hon hoppas att hon kan öppna en egen liten hår och nagelsalong nångång. Så trevlig! Så nu har jag superfräscha naglar igen! 


Så jag har haft en riktig toppen torsdag! Hoppas er har varit lika bra :D nu ska jag tvätta av mig allt saltvatten från stranden, my life is soo hard... ;)
xx

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2015-12-10 | 22:03:02
    Bloggadress: http://www.saralene.blogg.se

    Vad nice :) :)

  • Viveka säger:
    2015-12-12 | 10:08:44

    Det verkar nog vara tufft där borta ;) Denna lördag rimfrost och blek decembersol - okej det med :) P&K

  • Maria säger:
    2015-12-12 | 17:35:25
    Bloggadress: http://www.mariasmemoarer.com

    Vilka härliga människor man kan stöta på ändå! :)

Kommentera inlägget här: