Maritza

Myrphys.

Kategori: Höst 2015, Vardagen

Myrphys. 
 
Alltså så typiskt. 
Nu helgen innan jag ska åka så har jag gått och blivit mega förkyld. 
Sen började bilen som jag körde idag ryka och lukta superbränt innuti från instrumentbrädan så jag fick snabb köra in den till en verkstad för att undvika att bli lite crispy. 
 
Så nu är jag sen och måste ändra om lite i mina helgplaner. Måste bli panikfrisk så jag är fit for fight på måndag (: 
 
Jag svartvit och förkyld på Instagram i blåsten väntandes på räddning på trottoaren.
 
Nu ska jag i alla fall hälsa på Anna och Sara. En stund i ska jag åtminstone mysa med dem innan förkylningen vinner och jag måste hem och vila. 
Så typiskt. 
 

KOMMENTARER:

  • Viveka säger:
    2015-10-03 | 01:08:33

    Vilken väldigt vacker bild!

Kommentera inlägget här: