Maritza

Tatueringsdag

Kategori: Höst 2015, Vardagen

Idag har jag tillbringat största delen av dagen under nålen. Jag håller på att göra en cover up på en gammal tatuering som jag gjorde för flera år sen. 
Jag är supernöjd! Det här var första sittningen, så halva tatueringen är kvar. Kommer bli super! (:
 
Här har vi den, men ännu utan färg. Halva är färgad nu, men har ingen bild på det (:
 
 
 
Annars inte så mycket här, sista dagen som jag är inneboende hos sabina så jag överraskade med tack för att jag har fått crascha mat och present då hon kom från tåget (: 
 
 
Nu blir det soffmys och Paradise Hotel. Tragiskt nog kollar man i år igen, men måste säga att det här är den sämsta säsongen hittils. Det är så händelselöst och det finns inga superkaraktärer heller tycker jag.. Men det kanske hinns med då det börjar bytas folk i huset :D 

Ha en bra kväll gullungar ! 
 
 
Kommentera inlägget här: