Maritza

Kvar på Koh tao

Kategori: Backpacking 2015/2016

Halloj!
Okej jag har officellt nu lite fastnat på Koh tao känns det som. Efter dykarkursen, som var otrolig, så blev jag så in i ö-livet så att jag är ännu här (: och då man stannar längre på ett ställe lär man också känna folk här, så jag har det riktigt bra där jag är. 
Nu börjar dock mitt visum ta slut så jag måste röra på mig nästa vecka, det betyder att jag redan har varit i Thailand en månad då nästa vecka är slut.. vart tar tiden vägen?! 
Jag sitter i lobbyn som har wifi, finns inte i min strand bungalow, och ska fundera ut mitt nästa steg nu. Planen är lite löst Malaysia nu först och sen Bali, Indonesien. Jag vet jag i alla fall måste infinna mig den 16 feb för då får jag sällskap hemifrån :) 
 
Jag har inte så mycket annat speciellt att berätta. Mina dagar går bokstavligen ut på att vakna i min bungalow på stranden, sola, snorkla, chilla i hängmattan, äta middag med vänner, ta en öl och mysa ner mig i min bungalow. 
För några dar sen var det faktiskt extra skoj för då var Anna från hemma här :) så kul att så många reser att man stöter på varandra i Asien :D
 
Nu ska jag fortsätta mitt planerande och se vad jag kommer fram till!
Varma paradishälsningar till kölden! <3 xx
 
 

KOMMENTARER:

  • Viveka säger:
    2016-01-09 | 14:22:56

    HALLÅJ! :) Låter faktiskt som du lever ett liv som man (jag) lätt skulle kunna leva :) Fantastiskt! Tänx för att Du hör av dig mellan stegen! Tack för varma hälsningar, behövs här i vinterkölden som jag inte är gjord för egentligen, men det ljusnar hela tiden och det blir varmare vad det lider. Inget att klaga över. Egentligen. Massor av kramar! :)

  • Maria säger:
    2016-01-09 | 19:17:27
    Bloggadress: http://www.mariasmemoarer.com

    Så härligt liv du har just nu! :) Ser fram emot att se vart det bär av näst!

    Svar: ja det är ganska ofattbart faktisk :D
    Maritza

Kommentera inlägget här: