Maritza

Njuter i Langkawi

Kategori: Backpacking 2015/2016

Halloj!

Myser vidare i Langkawi. Langkawi är väldigt muslimsk och är inte så mycket party som andra ställen jag har varit på. Dock har vi hittat Somersby i tre olika smaker här i en alkoholbutik :) Langkawi är duty free, så det som finns att få tag på är ganska billigt. 
Idag ska vi hyra en bil och upptäcka mer av ön, vi är fyra stycken som ska åka tillsammans. Man träffar så mycket fina människor då man reser <3
Jag har också hittat min favorit restaurang som också är som ett cafe där man bara kan sitta och prata med sina vänner. Hela stället är baserat på frivilligt arbete, och förtjänar ett eget inlägg, men vi ska iväg snart och wifi är dåligt här så jag återkommer med det :)
 
Jag borde också sätta mig ner snart någonstans och planera hur min reseväg ska går till Bali. För i Bali ska jag vara 16 februari senast och träffa en vän :)
 
Nu ska vi iväg!
Ha en bra dag
xx
 
Strand i Langkawi <3
Kommentera inlägget här: