Maritza

Under the sea

Kategori: Backpacking 2015/2016

Ännu en hälsning från Koh tao! 
Vi fick våra dykarbilder från vår första dykdag :) 
Dykning är väldigt beroendeframkallande och jag är jätteglad att jag har min open water licens så jag kan dyka på andra ställen i Asien också. Jag kanska tar advanced också i Bali eller någon annanstans under resan :) Supernöjd med mitt beslut att dyka och supernöjd med valet av dykarskola, Roctopus på Koh tao. 
 
Nu är biljetten bokad för framtida äventyr, på onsdag blir det Malaysia. Det ska bli konstigt att lämna Koh tao, vi stannade här mycket längre än planerat, trivs super och har fått vänner här. Alltid tråkigt att lämna, men tur man kan komma tillbaka.. :)
Andra tips på ställen som är värda ett besök i Koh tao där vi har hängt mycket är Cock&Mocktails bar och Tits. De ligger på den nya gatan i Sairee och har de trevligaste människorna bakom baren. Tits har dessutom superbr mat :) Titta in och hälsa från mig ;)
 
Ha en bra dag! xx
 
 

KOMMENTARER:

  • Viveka säger:
    2016-01-10 | 12:00:59

    Gullevän! Tredje bilden nerifrån är min favorit :) En riktig dykartjej! :) Bon voyage! Puss o Kram!

  • Helena säger:
    2016-01-10 | 16:22:58
    Bloggadress: http://www.ohdarling.org

    Det ser så härligt ut. Dykning är det bästa som finns! Jag tog också dykcert på Koh Tao. Både Open Water och sen Advanced direkt efter då vi verkligen älskade det!

    Svar: Ja det är verkligen fantastiskt! jag vill ta advanced men hinner inte göra det på oh tao så får se till att ta det på någon annan dykarö :D
    Maritza

Kommentera inlägget här: