Maritza

[31] sommar!

Kategori: Sverige

altså nu är det på allvar sommar. det är över 20plusgrader och heelt underbart ute!
tyvärr linus men jag måste till och med va kamera fjortis för det är så fint ute!

jag kom bara in för att hämta vatten, nu skall jag ner till strandgatan och ta en öl tror jag.. (:
ut ska jag iaf!
jag går omkring i ballerinas, bara ben och en klänning... så varmt är det och solen riktigt bränner.
superfint väder...! (:
-> bilder

25.4
träden är gröna.


25.4
en mizza i solen.

25.4
en vän fotar en mizza som håller på att sätta sig i gräset.

25.4
en mizza går över gräset på väg hem efter vatten.

ut&njut!

puss&kram
♥ miz

KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2009-04-26 | 11:24:13
    Bloggadress: http://sofiahelena.blogg.se/

    Sommarkänslor!!! Kram!

  • PRESENTKORT? säger:
    2009-04-29 | 17:26:34

    SV: Hej, för att få presentkort på H&M och andra affärer så är det bara att beställa från denna sida.. http://www.freestreet.se/?r=11660

    Jag fick mina presentkort i fredags















Kommentera inlägget här: