Maritza

[70] malmö

Kategori: Sverige

HEJ!
nu har jag hittat ett internet cafe och kan skriva lite update. eller det är supersunkigt här, det är ett inernetcafe/biljard ställe/sportsbar med en mystisk man som pratar konstig engelska med nån i telefonen låter som han raggar på någon....? och så luktar de rök och äckel här, får säkert aids av tangentbordet, här är kolsvart och jag kan se svininflusensan skutta runt mej.

men det är internet!

annars mår jag bra, trivs bra ! mysig stad det här malmö :)
alla brudar är nu inflyttade och två av dem börjar väl på min klass, vi ska alla gå mänskliga rättigheter.
internet borde fixas nästa vecka troligtvis, vi håller ännu på och funderar hur vi skall göra lite.

mitt rum är fint och jag trivs i lägenheten förutom att jag har haft problem med stinkande rör i badrummet, men jag skall hälla ner massa rengöringsmedel och se om det blir bättre :)

idag har jag annars värsta fyndat på New Yorker, köpte ett par skor som kostade 399kr där och som jag sedan hittade nästan exakt likadana, bara en nitremsa som skiljde på bianco för 700nånting kronor. hon som jobba där sprang in med mina skor till sin chef för att visa att skorna var lika. jag är glad. där var jag studerande ekonomisk! :)
nu ska jag gå videre och kolla in stan :)

ha de så bra till vi hörs!

Kommentera inlägget här: