Maritza

Ute i mörkret

Kategori: Texas 2012

Jag såg att det satt en ödla på fönstret och tänkte att jag ska gå ut och se om jag får ett foto på den. Jag såg inget för det är  m ö r k t  i Texas på natten men jag hade på blixten. Det var inte en ödla utan fyra stycken :) Och då jag gick ut var det något som hoppade i gräset, en söt liten padda.
Lite kul med ödlor, vi har sköldpaddor också som man ser ibland, men inte nattetid.
 
 
 
och en padda
 
 
Annars har vi inte gjort så hemskt mycket idag. Jag sov superlänge, tror jag var lite slut. Sedan åt vi ute på en mexikansk restaurang, det var gott. Så har vi sett film och nu är det dags att mata alla djur och sova. Imorgon får jag bil här så då tänkte jag kanske åka och shoppa lite under dagen.. Åtminstone fixa min telefon så att jag kan ringa från den! :)
Godnatt alla fina!
 
Mizza
Kommentera inlägget här: