Maritza

Tidig

Kategori: Höst 2013

För en gångs skull är jag först på plats i föreläsningssalen. Jag brukar alltid komma sent så alla trevliga platser redan är upptagna. Nu har jag ju en hel sal att välja på så då får jag istället beslutsångest (:
 
 
Jag har två föreläsningar i rad idag i den här salen. Suck. Jag tycker Bruhn är sämst sal för det finns luft här i tio minuter sen kvävs man. 
 
Det känns för övrigt som att skolarbeten bara hopar sig nu. Jag tycker jag jobbar och jobbar med gradun men kommer ingenstans. Jag börjar dessutom gå från att känna stress till panik. Det är inte många veckor kvar nu tills jag ska vara helt klar.. 
Sen har jag också lite stress över att sluta. Var ska man jobba sen? och vad jag kommer sakna alla i skolan! Det blir ett bittersweet slut. 
 
Ha en trevlig skoldag allihopa !
 
/M.
 

KOMMENTARER:

  • Gråsuggan... säger:
    2013-09-25 | 08:53:09

    Låt en gamylstuderande sända några lugnande rader: Det är ingen idé att oroa sig för sådant som ännu inte hänt. En dag i sänder och allt brukar fixa sig till slut ändå. Och dina studiekumpaner finns fortsättningsvis, t ex B och A och T och K och R och B och.....trots att det var ca 30 år sedan... En mycket kompetent, engagerad, ansvarsfull lärare får alltid jobb!! :D Om du fortfarande sitter med gradun om ca 10 år kan du börja oroa dig en aning ;) Med önskan om en prima fortsättning på Otroliga Obetalbara Onsdag!

Kommentera inlägget här: