Maritza

[206] friday night

Kategori: Vardagen

liseberg

helt fucking unbelievable.

all elektronik bara dör från mej.
min telefon gick ju sönder nu IGEN och är IGEN ivägskickad någonstans för att fixas. så jag lånade min systers gamla, tror inte ni att fanskapet gick och omkom idag i skolan!??!?! WHAT!?
alla stjäl av mej och allting går bara sönder.

här sitter jag nu och känner mej utsatt.
jag ska nu packa för villan, det är villavslutningshelg och då är det lite alkohol och fyrverkerier som gäller. jag är så studiefattig att jag just och just kunde köpa lite "mat" till villan, sara skrattar åt mej för att jag är enda i hela världen som hatar att grilla. så de blev yoghurt och broilerbullar och så tar jag med ris.


jag skulle vilja länka den här bloggen till papper.fi, nån som vet hur man gör?? för att det ska synas på ett bra sätt...?? för det blir bara konstigt för mej.

UUUU BARA NÅGRA DAR TILL LÖN&&STUDIESTÖD. lycka.

nu ska jag göra mej villasnygg och packa och sen måste jag städa upp vinkvällsröran här hemma innan jag far. fresch.

peace.

Kommentera inlägget här: