Maritza

[104] ge mej inspiration

Kategori: Vardagen

hej

jag vet jag borde lägga upp någon layout, men jag har inga bilder och noll inspiration.
jag känner mej allmänt deppig faktiskt. det är nog mest för att jag är här och måste gå i skolan då jag är så ointresserad och har leidon av att slösa min tid..
men jag hoppas hoppas hoppas att terminen går undan så man får göra nåt sen som känns vettigare.. det är inget fel här i sej, men jag känner att det inte tar mej framåt, och dessutom så tror jag nog ett finskt skolsystem passar mej bättre. det är som lite mer nivå på det. tror det skulle bli mer av en utmaning.
jag känner det är för enkelt här.

små guldkorn finns iaf, som träning, min tatuering, planerade besök (:
jag har satt upp ett mål att springa en mil till/över sommaren. det är ett högt mål, men jag tänker såhär, att om mitt mål är högt så kämpar man hårdare för att nå det och då kanske jag kommer rätt nära iaf.
nån vacker da ska jag springa det iaf. kanske inte i min måltid, men ja nångång. (:

Idag är det fredag. woho. not.
jag är pank och omotiverad. vill inte göra ngt. har inte råd att göra ngt.
saknar pau.
och alla andra gullungar.
fan va många jag tycker om egentligen.

va jag har blivit mammig från ingenstans?!


skall lämna med king låt. Iyaz-replay.
 
Kommentera inlägget här: