Maritza

Året Runt Sitz med SPIrre

Kategori: Fest, Höst 2013, Studieliv

Igår var det dags för SPIrres första sitz för skolåret. 
Temat denna gång var Året runt med SPIrre, öppet för fri tolkning (: I styrelsen hade vi delat upp toastandet för att representera olika högtider under året. Vi inledde med Pampas, sedan Midsommar, Jul och till sist Nyår. 
Jag och Sabina var fjortisar på nyårsfest och avslutade sitzen. 
 
Jag och Sabina fixar oss. 
 
 Dukar och dekorerar Sitzborden. NÄR BÖRJAR SITZEN? (; 
 Fina julgranar!
 Josefine & jag
 Självständighet 
 Bygger torn
 
Efter sitzen sprang vi iväg till Ollis på efterfest. Det ishaglade hela natten så det var mysigt att gå utomhus i högklackat.
 
Tack hörni alla inblandade för min sista SPIrre sitz som jag är med och ordnar. Jag hoppas jag kan komma på våren men det är inte säkert det kommer att gå. Bittersweet att snart vara klar med skolan och studielivet. 
 
Nu ska jag och Patricia se på Pretty Little Liars Halloweenspecial och sedan sova för att orka stiga upp i ottan för L O N D O N ! Whoop! 

Godnatt!
 
/M. 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: