Maritza

Dag 11. Mina drömmar.

Kategori: Höst 2014

Nu har jag nog fuskat rejält med dagarna. Först var det helgen som var så upptagen och sedan kaosade det ordentligt måndag tisdag. Men nu är jag ganska back in business igen.
 
Mina drömmar var det jaa.. Mina drömmar är kort sagt att alltid ha äventyr i sitt liv och att en dag kunna se tillbaka och känna att man gjorde allt man kunde av det man hade och vara nöjd med hur allting blev.
En mer konkret dröm som jag har just nu som man kan se som ett delmål till den stora drömmen är att jag vill resa till Australien och vara där en lite längre stund. Det måste nog vara ett fantastiskt land (:
 
 
I övrigt så känner jag mig lite vilsen i mina drömmar, och i livet i stort. Det kanske blir så då man måste tänka om helt efter att ha haft sin drömväg helt klar ett tag och sedan vara tvungen att helt tänka om.Men så är det väl ofta i livet att man måste ändra sin väg och hitta nya sätt. Månne inte allting löser sig ändå till slut (:
 
 
Kommentera inlägget här: