Maritza

En liten hälsning från Bangkok

Kategori: Backpacking 2015/2016

Hej hallå från Bangkok!
 
Här kommer lite blandade bilder från Bnagkok hittils. Då jag kom bodde jag på ett hostel som heter the Overstay. Det hade väldigt cool inredning och målingar överallt, men det var lite smått svårt att sova för sängarna var bara britsar och på mitt hostel bodde typ 10 katter varav en bestämde sig för att bli min bästis hela natten.. :) 
 
Dag två flyttade jag över till Lebua state tower vilket är den högsta byggnaden i Bangkok och som också har en väldigt berömd sky bar som har en otrolig utsikt över Bangkok. Jag bodde där två nätter och hade världens underbaraste utsikt över Bangkok från min balkong.
 
Efter Lebua åkte vi iväg till Lat Krabang, vilket har the floating city och är supermysigt! Stadsdelen har små "vägar" som hör till floden och små broar överallt. Jättemysigt! Vårt guesthouse är jättefint inrett, det har en vintage inredning och ligger precis vid floden. 
Idag ska vi förflytta oss till ett annat hostel som också blir vårt julboende .. :) det ligger ganska nära IKEA så med lite tur hittar jag glögg och pepparkakor ;) 
 
Det var en snabb uppdatering, det är inte så bra wifi här och vi har varit ute mycket så det är lite svårt att uppdatera :) om man vill se bilder så uppdateras min instagram lite oftare :) 

Ha en bäst dag gullungar!
Snart är det JUL! <3
 
 
Kommentera inlägget här: