Maritza

Hälsningar från Koh Tao, en liten uppdatering

Kategori:

Hejsan!
Här har det varit tyst ett tag. Tystnad på grund av dåligt med wifi och enen väldigt mysig vecka med dengue. Så nu har man prövat det också.. Inte kul. Men är äntligen nästan bra. :) känns som jag går igenom alla backpacking klassiker: mopedbrännskada, busskaos mitt i natten, dengue, matförgiftning.. Men det hör till ;)

Nu är vi alltså på Koh tao. Vi kom hit efter att ha firat jul i bangkok, jul med västerländsk julmat <3 fick till och med IKEA köttbullar en dag :D Efter julmiddag så gick vi ut och firade i natten, Nana plaza och Soi cowboy var roligast tyckte jag, finns mycke spännande där.... ;) 

Nyår ska firas ikväll på Koh tao :) de har fester längs hela stranden så det kommer bli jättekul!! 

Jag ska försöka ladda upp ett bildregn härhär under, ska hoppas det går för jag bloggar från min telefon :) 
Funkar inte via telefon, ska pröva via dator senare

Kommentera inlägget här: