Maritza

Sista dagen i Sihanoukville

Kategori: Backpacking 2015/2016

Sihanoukville
Dag 52
 
Nu har jag äntligen lyckats kommunicera med Alexarae i Siem Reap och fått på klart att hon kommer med nattbussen inatt och är här imorgon. Då åker vi till Koh Rong Samloem till Mad Monkey Bungalows på stranden. Jag har hört att det är helt supervackert där!
 
Bilder lånade från Mad Monkeys hemsida:
 

Synd bara att jag ännu inte kan simma.. men brännsåret är bättre så det läker väl snart :) och det visade sig att jag var allergisk mot antibiotikan och inte matförgiftad så det var också en win ;)
Lite småtråkigt är det att stanna så mycket inne, men jag vill att såret ska läka någongång så jag försöker att ta det lugnt :)
 
Nu har jag precis kommit tillbaka från stranden i Sihanoukville där jag träffade min kusin och hennes kompis. Det är så fantastiskt bäst att min kusin också är här! <3 De ska till Kep imorgon och jag till öarna men vi ska mötas upp igen senare någonstans i södra Kambodja innan jag åker till Thailand :)
Min lugna tillvaro idag ska nu bestå av att försöka torka alla tvättade kläder, äta och vila såret .. 
 
Ha en bra kväll!
Imorgon Koh Rong Samloem! :D
 
 

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2015-11-26 | 13:44:57
    Bloggadress: http://www.saralene.blogg.se

    Alltså jag kanske missade det nånstans men hur fick du såret? :(

    Svar: jag brände mig på ett mopedavgasrör .. :) men första dan de e bättre! :D
    Maritza

Kommentera inlägget här: