Maritza

Solnedgång på stranden

Kategori: Backpacking 2015/2016

 Sihanoukville
 Dag 56
 
Jag bestämde mig till slut för att ta en extra dag i Sihanoukville innan jag tar bussen till Kep. Så imorgon blir det Kep och träff med min kusin som är där <3
 
Idag har jag inte gjort så stora underverk, ätit med en ny bekantskap från Singapore som också reser själv och åkt ner till stranden med henne för att titta på solnedgången.
Det är lite roligt för hon sa, och det märkte jag också sen, att hon ser så kamnodjansk ut att lokabefolkningen pratar med henne och hon förstår inget :) samma sak då vi gick längs stranden så blev bara jag påhoppad av försäljare, de trodde väl hon var lokal :)
 
Vackert var det i alla fall vid solnedgången.
 
 
Nu ska jag mysa vidare i mörkret, strömmen har gått så det är kolsvart allstans..
Vi hörs från Kep!
xx
 
 

KOMMENTARER:

  • Viveka säger:
    2015-12-01 | 14:43:07

    Hej där i kvällssolen eller ljumma skumma kvällen! Vad mycket reklam det finns på sidan!Tycker nog de som gör reklam skulle få betala för sig OCH på det sättet skulle du kunna bo lite mer ståndsmässigt mellan varven.. KAN man göra något åt detta fenomen tro? Må så mysigt! :)

  • Sara säger:
    2015-12-03 | 22:58:41
    Bloggadress: http://www.saralene.blogg.se

    Sååå fint :)

Kommentera inlägget här: