Maritza

Inleder med en fail

Kategori: Backpacking 2015/2016, Höst 2015, Texas 2015

Chicago
Dag 3
 
Alltså. Så fruktansvärt typiskt. Det första jag gör, seriöst, är att tappa bankkortet.. Så superduper typiskt och irriterande, det måste ha fallit ut ur väskan i misstag då jag hade jättebråttom till nästa flyg, var väl lite ouppmärksam. 
Så nu är man pank. I USA. (; men det löser sig. Tack och lov var det bara bankkortet och inte passet eller något sånt. Nytt kort är ganska lätt fixat ändå .. Nåja, kanske resans dåliga karma rensades nu genast så man slipper mer fails (:
Tar det iaf med ro, är ju snart framme och är så taggad på att träffa alla, med eller utan pengar :D
 
 
 
Nu sitter jag iaf vid min gate och väntar på sista flyget till Dallas. Det var inte så mycket väntan den här gången så det har varit ganska skönt. Förutom det att jag är utan pengar och jag sitter utanför en amerikansk Starbucks(som har alla smaker ... mums) så har resan gått oförskämt bra.
 
Vi hörs från Texas, om jag lyckas hålla reda på passet tills flygavgång ;)

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2015-10-08 | 17:06:13
    Bloggadress: http://www.marvelicious.blogg.se

    Bra att du tar det så lugnt ändå, jag hade nog fått ett värre nervsammanbrott..! Fast när man sen är där så får man ju försöka göra det bästa av situationen iaf :)

    Svar: haha jaa nå det skulle som sagt varit värre med passet så bankkortet kan man iaf reda upp :D
    Maritza

  • Viveka säger:
    2015-10-10 | 09:49:59

    Det skall nog vara du som tar det piano när en oväntad händelse uppstår - hanterar det med ohöljt lugn och en tro på att det ordnar sig!! Du äger en nedärvd urkraft! :)

Kommentera inlägget här: