Maritza

Söndag och BBQ

Kategori: Backpacking 2015/2016, Höst 2015, Texas 2015

Waco
Dag 8
 
Nå nu är alla bröllopsfirardagar över. De slutade riktigt bra igår med en BBQ ute. Det var nästan 40 grader ute igår på dagen, men vi satt i skuggan och en varm vind blåste så det var riktigt fint väder. 
Bäst är att sitta ute då vinden är Varm och man slipper frysa.
Mycket "släkt" är ännu här men de åker imorgon och onsdag. Kira och Bryan åker också iväg på honeymoon till Bahamas imorgon :) så nice!
 
 
Efter att alla hade åkt igår öppnade Kira och Bryan bröllopspresenter här. Jag är så glad min present höll! Av mig fick de en Iittala karaff i jubileumsfärg, och Kira blev jätteglad :) hon älskar skandinavisk/nordisk design.
 
Nu ska jag försöka sova lite till, vet inte varför jag är vaken, klockan är 08...
Kommentera inlägget här: