Maritza

Framme i Malaysia

Kategori:

Halloj! 
Nu har jag varit en dag i Malaysia, Penang. Samma natt som vi åkte från Koh Tao blev min fot super infekterad, så jag har fått resa med en söndrig fot och kryckor men det gick bra trots att det var både båt och tågfärd. Tåget var nattåg så det åkte 22:30 och kom fram nästa dag vid 12. Skönt att sova i en säng då man reser! :)
Idag är foten bättre och äventyret fortsätter vidare mot Langkawi. Båten går 14 idagidag så nu sitter jag på världens mysigaste cafe och äter frukost. Jag ville lämna mitt hostel tidigt för det var några tjejer som åkte mitt i natten för de hade bed bugs. Det var runt 03 och jag kunde inte sova efter det.. Men båten till Langkawi lär ta fyra timmar så tänkte vila fot och ögon då :) 

Det var en kort uppdatering från The mugshot cafe på Love Lane i Georgetown, värt ett besök :D 
Ha en bra dag!! 
xx



KOMMENTARER:

  • Moster säger:
    2016-01-18 | 12:03:34

    Så himla supernajs att följa med på resan!! Var rädd om dig och ha det bäst!!! *kramar*

    Svar: Tack ska du ha! :D välkomna med på avstånd på resan :D :D Kramar!!
    Maritza

  • Sara säger:
    2016-01-23 | 19:40:25
    Bloggadress: http://www.saralene.blogg.se

    Det där på sista bilden ser ut som en fastlagsbulle :D :D

    Svar: Haha! jaa men det är en Bagel med ost :D
    Maritza

Kommentera inlägget här: